Loading...

+381 13 661-122

Grad Subotica

Актуелности

Почела Webiz едукација под слоганом „Отварамо врата нових могућности”

18.11.2016.

После успешне конференције у Зрењанину и летње пословне едукације на Златибору, организатори Webiz-a припремили су још једну едукацију – намењену пословним људима, малим и средњим предузећима, предузетницима, представницима компанија који желе да унапреде своје пословање помоћу савремених технологија и дигиталних маркетиншких алата и техника – која се од 18. до 20. новембра одржава у хотелу „Галерија“, у Суботици. Webiz едукацију под слоганом „Отварамо врата нових могућности”, вечерас су, у конгресној сали „Рим“ хотела „Галерија“, свечано отворили менаџер Wебиз пројекта, Владимир Ковач, и помоћник градоначелника Суботице, Маријана Цупаћ.

10638_1.jpg

Уз оцену да су предавања која ће учесници скупа из наше земље, БиХ и Хрватске слушати од стручњака који могу да им пренесу део свог знања и искуства – само 50 одсто вредности овог догађаја, Ковач је казао да је Webiz едукација препознатљива управо по networkingu.

– У оквиру networkinga свако може да поразговара са предавачима и учесницима едукације и да се упозна са другим посетиоцима. Потенцијал упознавања и размене искустава на догађајима оваквог типа је изузетно велики – рекао је Ковач.

Поздрављајући присутне у име градоначелника Суботице, Богдана Лабана, и у своје име, Маријана Цупаћ је изразила задовољство што се овако важан скуп по трећи пут одржава у овом граду и окупља импозантан број младих и искусних пословних људи заинтересованих за нова знања у областима које су доживеле најбржу експанзију у последњих неколико година – ИТ технологије, дигитални маркетинг и комуникације.

– У Суботици је заступљеност употребе интернета релативно висока у односу на просек у Србији. Ипак, више десетина хиљада корисника интернет углавном употребљава за забаву на друштвеним мрежама, првенствено Фејсбуку, и стриминг платформама, највише Јутјубу. Позитивна околност је да су адвертајзинг компаније ове комуникационе канале такође препознале као тачке свог деловања, тако да је за очекивати да ће доћи до пораста употребе интернета и у области која не поздразумева искључиво забаву – рекла је Маријана Цупаћ.

У том смислу, додала је, требало би радити на повећању онлајн комуникације у промету роба и услуга, коришћењу електронског банкарства, унапређењу комуникације између становништва и комуналних и јавних предузећа и даљем јачању е-управе на локалном нивоу.

– Желела бих да нагласим да се међу учесницима налазе и представници јавних и јавно-комуналних предузећа којима је Град поверио обављање делатности, чиме су исказали настојање да модернизују своје пословање, прилагођавају се променама и прате нове трендове у циљу остварења профита и развоја, као и у циљу задовољења свих потреба корисника њихових услуга, грађана Суботице – казала је Маријана Цупаћ.

На крају свог обраћања, она је учесницима Webiz едукације пожелела успешан и плодан рад, као и квалитетан networking.

На Webiz едукацији у Суботици причаће се о следећим темама: Основе онлине наступа за пословне кориснике; Креирање квалитетне циљне публике: Салес фуннел и мерење конверзија; Квалитетним садржајем до придобијања верних купаца; Видео форма као најбржи пут до циљне групе; Како и када користити инфлуенце маркетинг; Како заштитити своје пословање током кризне ситуације?; Клик до сигурног купца – развој продаје путем интернет; Е-банкинг – најбољи пријатељ е-пословању и Трендови дигиталног адвертajзинга.


10638_2.jpg