Loading...

+381 13 661-122

Grad Subotica

Актуелности

Суботица на 39. Међународном сајму туризма

23.02.2017.

У Београду је данас почео 39. Међународни сајам туризма на коме се, до 26. фебруара, под слоганом „Уживајте на време!“, у шест изложбених хала представља више од 1.100 излагача из 56 земаља, међу којима су и Кина, Русија и Индија. Сајам је свечано отворио премијер Србије Александар Вучић. Партнер Сајма туризма је Црна Гора. На овој престижној манифестацији представљају се и Туристичка организација града Суботице и предузеће „Парк Палић“, заједничком промоцијом дестинације.

10854_1.jpg 

Отварајући сајам, Вучић је навео да је Србија прошле године од туризма зарадила милијарду и 42 милиона евра, односно 200 милиона евра више од Црне Горе.

- Црна Гора има предивно море, планинске венце, Скадарско језеро, све што једна прелепа земља може да понуди. Србија се није никад истицала туризмом, то није најважнија привредна грана, али смо у 2016. години зарадили 200 милиона евра више од Црне Горе од туризма - рекао је Вучић и честитао Београдском сајму и Министарству туризма на одличним резултатима.

Туристичке организације града Суботице на овогодишњем сајму промовисаће кампању „Одлично! 5!”, поводом 555 година писане историје Палића. Кампања се, како је изјавила в. д. директора Туристичке организације града Суботице Андријана Балаћ, заснива на податку да је Палић у писаним документима први пут поменут 1462. године, односно пре тачно 555 година у спису којим је краљ Матија пустару жупаније Чонград поклонио својој мајци.

– Кампања ’Одлично! 5!’ заснива се на замисли да се током пет летњих месеци, од маја до септембра, организује промотивна акција која ће бити у знаку ’петице’. Велики број наших угоститељских објеката се одазвао и активно ће се укључити у ову акцију, па ће у том периоду одобрити гратис ноћење за оне који остваре пет ноћења, дати попуст од 555 динара на цену смештаја, пет одсто попуста на цену излета, одобрити пет бесплатних улазница или обилазака и слично – нагласила је Андријана Балаћ.

10854_2.jpg 

Тим поводом, додала је, путем мејла и билтена - ПР текстовима и најавама заједничких промотивних акција, биће „таргетиране” домаће и регионалне туристичке агенције и медијске куће и то не само за време него и након Сајма.  

– Главна тема не значи и једина тема, тако да ће на сајму бити представљена целокупна туристичка понуда која је сажета у брошурама: Суботица – Туристички водич, Палић – Туристички водич. Уз ово, биће изложени и појединачни туристички промотивни материјали су-излагача и других заинтересованих. Да бисмо привукли  пословне посетиоце и индивидуалне посетиоце Сајма, али и новинаре, на штанд Суботице и Палића и представили им нашу туристичку понуду, планирамо је да организујемо игру за посетиоце. У ту сврху наши су-излагачи су обезбедили  више од 15 ваучера за викенд пакете у Суботици, Палићу и Келебији  чије извлачење ће бити организовано на Сајму, у суботу 25. фебруара – рекла је Андријана Балаћ.