Loading...

+381 13 661-122

Grad Subotica

Актуелности

Теленор запослио 30 Суботичана у Контакт центру

25.09.2013.

Теленор је у Суботици данас званично отворио први Контакт центар који ће на једном месту пружати телефонску подршку корисницима Теленорових услуга у две земље - Србији и Мађарској. Центар су отворили државни секретар за телекомуникације, информационо друштво и поштански саобраћај, Стефан Лазаревић, градоначелник Суботице Модест Дулић и генерални директор Теленора Србије Уве Фредхајм. У Центру је тренутно запослено тридесеторо нових људи са српског и мађарског говорног подручја, који чине уиграни тим агената спремних да одговарају на позиве корисника и уједно задовоље високе критеријуме у пружању услуга.

7234_1.jpg

Стефан Лазаревић је рекао да су телекомуникације једна од најдинамичнијих привредних грана у Србији, да имају велики утицај на развој и привредни раст и да њихов удео у бруто друштвеном производу Србије износи око 5,5 одсто.

- Од великог је значаја имати Теленор на нашем тржишту јер је то један креативан, иновативан и модеран систем, али и добар послодавац и друштвено одговорна компанија. Драго ми је што је Теленор одлучио да прошири своје пословање које укључује кориснике из две земље. Овај потез представља добар сигнал за друге компаније да улажу у нашу земљу. Теленор, један од највећих светских оператора, константним инвестицијама, ширењем своје мреже и сервиса које нуди, показује да има поверења у Републику Србију и да постоје бројне могућности за пословање у њој, истакао је Стефан Лазаревић.

Модест Дулић је рекао да град Суботица у потпуности препознаје значај који модерне комуникационе технологије имају у односу на развој једне локалне заједнице будући да управо телекомуникациона инфраструктура представља гарант нових инвестиција у различитим областима.

- У том контексту, партнерство које смо последњих година изградили са компанијом Теленор посматрамо као један од кључних услова за реализацију нових инвестиција, а тиме и отварање нових радних места. Ово партнерство је свој симболични израз добило још у јулу 2009. године када је у центру нашег града, поред Плаве фонтане, стављен у функцију бесплатан интернет као што је то случај у свим модерним европским градовима што је омогућио управо Теленор. Када је реч о интернету, постоје само процене према којима преко 38 одсто претплатника користи интернет, тако да исти проценат домаћинстава Суботице располаже интернетом, што се у односу на показатеље за Србију може сматрати високим процентом, нагласио је градоначелник Дулић.

Уве Фредхајм је изјавио да Теленор константно тражи боље начине за пружање што квалитетнијих услуга својим корисницима и да је отварањем Контакт центра у Суботици практично почела да се спроводи Теленорова дугорочна стратегија развоја Корисничког сервиса за централну и источну Европу која ће омогућити Теленору да корисницима у региону омогући најбоље корисничко искуство.

- Захтеви корисника расту, а ми желимо да будемо спремни за будућност и обезбедимо у сваком тренутку услуге европског квалитета. Успостављање регионалног Корисничког сервиса је логичан корак на том путу. С обзиром на то да је Теленор Србија лидер у овом делу Европе, поготово када је реч о задовољству корисника као кључном показатељу учинка, онда је ово прилика да поделимо наша искуства и добре праксе унутар Теленор Групе, казао је Уве Фредхајм.

Контакт центар се налази у пословном центру Галерија у Суботици. Савремено је опремљен и задовољава високе техничке стандарде, али и стандарде у погледу знања и степена стручности запослених у пружању услуга корисницима.