Loading...

+381 13 661-122

Grad Subotica

Aktuelnosti

Počela Webiz edukacija pod sloganom „Otvaramo vrata novih mogućnosti”

18.11.2016.

Posle uspešne konferencije u Zrenjaninu i letnje poslovne edukacije na Zlatiboru, organizatori Webiz-a pripremili su još jednu edukaciju – namenjenu poslovnim ljudima, malim i srednjim preduzećima, preduzetnicima, predstavnicima kompanija koji žele da unaprede svoje poslovanje pomoću savremenih tehnologija i digitalnih marketinških alata i tehnika – koja se od 18. do 20. novembra održava u hotelu „Galerija“, u Subotici. Webiz edukaciju pod sloganom „Otvaramo vrata novih mogućnosti”, večeras su, u kongresnoj sali „Rim“ hotela „Galerija“, svečano otvorili menadžer Webiz projekta, Vladimir Kovač, i pomoćnik gradonačelnika Subotice, Marijana Cupać.

10638_1.jpg 

Uz ocenu da su predavanja koja će učesnici skupa iz naše zemlje, BiH i Hrvatske slušati od stručnjaka koji mogu da im prenesu deo svog znanja i iskustva – samo 50 odsto vrednosti ovog događaja, Kovač je kazao da je Webiz edukacija prepoznatljiva upravo po networkingu.

– U okviru networkinga svako može da porazgovara sa predavačima i učesnicima edukacije i da se upozna sa drugim posetiocima. Potencijal upoznavanja i razmene iskustava na događajima ovakvog tipa je izuzetno veliki – rekao je Kovač.

Pozdravljajući prisutne u ime gradonačelnika Subotice, Bogdana Labana, i u svoje ime, Marijana Cupać je izrazila zadovoljstvo što se ovako važan skup po treći put održava u ovom gradu i okuplja impozantan broj mladih i iskusnih poslovnih ljudi zainteresovanih za nova znanja u oblastima koje su doživele najbržu ekspanziju u poslednjih nekoliko godina – IT tehnologije, digitalni marketing i komunikacije.

– U Subotici je zastupljenost upotrebe interneta relativno visoka u odnosu na prosek u Srbiji. Ipak, više desetina hiljada korisnika internet uglavnom upotrebljava za zabavu na društvenim mrežama, prvenstveno Fejsbuku, i striming platformama, najviše Jutjubu. Pozitivna okolnost je da su advertajzing kompanije ove komunikacione kanale takođe prepoznale kao tačke svog delovanja, tako da je za očekivati da će doći do porasta upotrebe interneta i u oblasti koja ne pozdrazumeva isključivo zabavu – rekla je Marijana Cupać.

U tom smislu, dodala je, trebalo bi raditi na povećanju onlajn komunikacije u prometu roba i usluga, korišćenju elektronskog bankarstva, unapređenju komunikacije između stanovništva i komunalnih i javnih preduzeća i daljem jačanju e-uprave na lokalnom nivou.

– Želela bih da naglasim da se među učesnicima nalaze i predstavnici javnih i javno-komunalnih preduzeća kojima je Grad poverio obavljanje delatnosti, čime su iskazali nastojanje da modernizuju svoje poslovanje, prilagođavaju se promenama i prate nove trendove u cilju ostvarenja profita i razvoja, kao i u cilju zadovoljenja svih potreba korisnika njihovih usluga, građana Subotice – kazala je Marijana Cupać.

Na kraju svog obraćanja, ona je učesnicima Webiz edukacije poželela uspešan i plodan rad, kao i kvalitetan networking.

Na Webiz edukaciji u Subotici pričaće se o sledećim temama: Osnove online nastupa za poslovne korisnike; Kreiranje kvalitetne ciljne publike: Sales funnel i merenje konverzija; Kvalitetnim sadržajem do pridobijanja vernih kupaca; Video forma kao najbrži put do ciljne grupe; Kako i kada koristiti influence marketing; Kako zaštititi svoje poslovanje tokom krizne situacije?; Klik do sigurnog kupca – razvoj prodaje putem internet; E-banking – najbolji prijatelj e-poslovanju i Trendovi digitalnog advertising-a.

10638_2.jpg