Loading...

+381 13 661-122

Grad Subotica

Aktuelnosti

Telenor zaposlio 30 Subotičana u Kontakt centru

25.09.2013.

Telenor je u Subotici danas zvanično otvorio prvi Kontakt centar koji će na jednom mestu pružati telefonsku podršku korisnicima Telenorovih usluga u dve zemlje - Srbiji i Mađarskoj. Centar su otvorili državni sekretar za telekomunikacije, informaciono društvo i poštanski saobraćaj, Stefan Lazarević, gradonačelnik Subotice Modest Dulić i generalni direktor Telenora Srbije Uve Fredhajm. U Centru je trenutno zaposleno tridesetoro novih ljudi sa srpskog i mađarskog govornog područja, koji čine uigrani tim agenata spremnih da odgovaraju na pozive korisnika i ujedno zadovolje visoke kriterijume u pružanju usluga.

7234_1.jpg

Stefan Lazarević je rekao da su telekomunikacije jedna od najdinamičnijih privrednih grana u Srbiji, da imaju veliki uticaj na razvoj i privredni rast i da njihov udeo u bruto društvenom proizvodu Srbije iznosi oko 5,5 odsto.

- Od velikog je značaja imati Telenor na našem tržištu jer je to jedan kreativan, inovativan i moderan sistem, ali i dobar poslodavac i društveno odgovorna kompanija. Drago mi je što je Telenor odlučio da proširi svoje poslovanje koje uključuje korisnike iz dve zemlje. Ovaj potez predstavlja dobar signal za druge kompanije da ulažu u našu zemlju. Telenor, jedan od najvećih svetskih operatora, konstantnim investicijama, širenjem svoje mreže i servisa koje nudi, pokazuje da ima poverenja u Republiku Srbiju i da postoje brojne mogućnosti za poslovanje u njoj, istakao je Stefan Lazarević.

Modest Dulić je rekao da grad Subotica u potpunosti prepoznaje značaj koji moderne komunikacione tehnologije imaju u odnosu na razvoj jedne lokalne zajednice budući da upravo telekomunikaciona infrastruktura predstavlja garant novih investicija u različitim oblastima.

- U tom kontekstu, partnerstvo koje smo poslednjih godina izgradili sa kompanijom Telenor posmatramo kao jedan od ključnih uslova za realizaciju novih investicija, a time i otvaranje novih radnih mesta. Ovo partnerstvo je svoj simbolični izraz dobilo još u julu 2009. godine kada je u centru našeg grada, pored Plave fontane, stavljen u funkciju besplatan internet kao što je to slučaj u svim modernim evropskim gradovima što je omogućio upravo Telenor. Kada je reč o internetu, postoje samo procene prema kojima preko 38 odsto pretplatnika koristi internet, tako da isti procenat domaćinstava Subotice raspolaže internetom, što se u odnosu na pokazatelje za Srbiju može smatrati visokim procentom, naglasio je gradonačelnik Dulić.

Uve Fredhajm je izjavio da Telenor konstantno traži bolje načine za pružanje što kvalitetnijih usluga svojim korisnicima i da je otvaranjem Kontakt centra u Subotici praktično počela da se sprovodi Telenorova dugoročna strategija razvoja Korisničkog servisa za centralnu i istočnu Evropu koja će omogućiti Telenoru da korisnicima u regionu omogući najbolje korisničko iskustvo.

- Zahtevi korisnika rastu, a mi želimo da budemo spremni za budućnost i obezbedimo u svakom trenutku usluge evropskog kvaliteta. Uspostavljanje regionalnog Korisničkog servisa je logičan korak na tom putu. S obzirom na to da je Telenor Srbija lider u ovom delu Evrope, pogotovo kada je reč o zadovoljstvu korisnika kao ključnom pokazatelju učinka, onda je ovo prilika da podelimo naša iskustva i dobre prakse unutar Telenor Grupe, kazao je Uve Fredhajm.

Kontakt centar se nalazi u poslovnom centru Galerija u Subotici. Savremeno je opremljen i zadovoljava visoke tehničke standarde, ali i standarde u pogledu znanja i stepena stručnosti zaposlenih u pružanju usluga korisnicima.