Loading...

+381 13 661-122

Grad Subotica

MZ Tavankut

Finansijski plan MZ Tavankut za 2015. godinu

24.02.2015.

GRAD SUBOTICA

Mesna zajednica „TAVANKUT“                                          

SKUPŠTINA MESNE ZAJEDNICE

Broj: 3 /2  -2015

Dana: 17.01.2015.godine

Donji Tavankut

Jovana Mikića 1

Telefon: 4767-006

 

 

            Na osnovu člana 6. i člana 10. stav 2. Odluke o budžetu Grada Subotice za 2015. godinu  („Službeni list Grada Subotice“ broj 45/2014) i člana 37. stav 1. alineja 4. Statuta Mesne zajednice „Tavankut“ broj 78/1-2013 od 07.03.2013., Skupština Mesne zajednice „Tavankut“ na 29. sednici  održanoj dana 17.01.2015.godine, donela je

 

 

 

FINANSIJSKI PLAN MESNE ZAJEDNICE „TAVANKUT“

ZA 2015. GODINU

 

 

                                                                                I

 

            Finansijski plan Mesne zajednice „Tavankut“ za 2015.godinu iznosi ukupno 1.378.000 dinara, i sastoji se iz:

 

            -iznosa od 734.000 dinara na ime rashoda za zarade zaposlenih

            -iznosa od 403.000  dinara na ime korišćenja roba i usluga

            -iznosa od 81.000 dinara na ime sredstava ostalih donacija, dotacija i transfera

            -iznosa od 160.000 dinara na ime izdaci za osnovna sredstva.

           

 

II

 

            Rashodi iz tačke I realizovaće se direktno sa računa nalogodavca - Mesne zajednice „Tavankut“  broj 840-288645-15 po izvorima i namenama datim u tabelarnom pregledu, i to:

 

 

 

 

 

 

                                                                              

 

 

 

 

 

PROGRAM 15:

Lokalna samouprava – 0602

 

 

Programska aktivnost 0002:

Mesne zajednice - 0602-0002

 

 

Funkcija 160:

OPŠTE JAVNE USLUGE NEKVALIFIKOVANE NA DRUGOM MESTU

 

 

 

 

 

MZ „TAVANKUT”

FINANSIJSKI PLAN ZA 2015. GODINU

 

Korisnik

Pozicija

Razdeo

Glava

Program.

Klasif.

Konto

Opis

Plan

2015. god.

Budžet 01

Donacije 08

Ukupno

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10(8+9)

 

 

4

03

0602-0002

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

410000

Rashodi za zaposlene

734.000

0

734.000

 

108

 

 

 

411000

Plate i dodaci i naknade zaposl.

622.000

0

622.000

 

 

 

 

 

411100

Plate i dodaci zaposlenih

622.000

0

622.000

 

 

 

 

 

411111

Plate po osnovu cene rada

622.000

0

622.000

 

145

 

 

 

412000

Soc. dopr.na teret poslodavca

112.000

0

112.000

 

 

 

 

 

412100

Doprinos za PiO

112.000

0

112.000

 

 

 

 

 

412111

Doprinos za PiO

112.000

0

112.000

 

 

 

 

 

420000

Korišćenje usluga i roba

403.000

0

403.000

 

289

 

 

 

421000

Stalni troškovi

106.000

0

106.000

 

 

 

 

 

421100

Troškovi platnog prometa

35.000

0

35.000

 

 

 

 

 

421111

Troškovi platnog prometa

35.000

0

35.000

 

 

 

 

 

421400

Troškovi komunikacija

56.000

0

56.000

 

 

 

 

 

421411

Telefon

35.000

0

35.000

 

 

 

 

 

421412

Internet

16.000

0

16.000

 

 

 

 

 

421421

Poštanski troškovi

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

421500

Troškovi osiguranja

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

421511

Osiguranje zgrada

15.000

0

15.000

 

325

 

 

 

422000

Troškovi putovanja

25.000

0

25.000

 

 

 

 

 

422300

Trošk.putov. u okv.red. rada

25.000

0

25.000

 

 

 

 

 

422321

Trošk.putov. u okv.red. rada

25.000

0

25.000

 

361

 

 

 

423000

Usluge po ugovoru

132.000

0

132.000

 

 

 

 

 

423700

Reprezentacija

80.000

0

80.000

 

 

 

 

 

423711

Reprezentacija

80.000

0

80.000

 

 

 

 

 

423900

Ostale opšte usluge

52.000

0

52.000

 

 

 

 

 

423911

Ostale opšte usluge

52.000

0

52.000

 

433

 

 

 

425000

Tekuće popravke i održavanje

20.000

0

20.000

 

 

 

 

 

425100

Tekuće popr. i održ. zgrada

10.000

0

10.000

 

 

 

 

 

425119

Ostale usl. za tekuće pop. zgrada

10.000

0

10.000

 

 

 

 

 

425200

Tekuće pop. i održavanje opreme

10.000

0

10.000

 

 

 

 

 

425229

Ost. usl. i mat. za održ.opreme

10.000

0

10.000

 

469

 

 

 

426000

Materijal

120.000

0

120.000

 

 

 

 

 

426100

Administrativni materijal

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

426111

Kancelarijski materijal

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

426400

Materijal za saobraćaj

100.000

0

100.000

 

 

 

 

 

426411

Benzin

100.000

0

100.000

 

 

 

 

 

426800

Materijal za domaćinstvo i ugost.

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

426811

Proizvodi za čišćenje

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

460000

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

505

 

 

 

465000

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

 

 

 

 

465100

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

 

 

 

 

465112

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

 

 

 

 

510000

Osnovna sredstva

160.000

0

160.000

 

577

 

 

 

512000

Mašine i oprema

160.000

0

160.000

 

 

 

 

 

512211

Nameštaj

20.000

0

20.000

 

 

 

 

 

512212

Ugradna oprema

60.000

0

60.000

 

 

 

 

 

512221

Računarska oprema

60.000

0

60.000

 

 

 

 

 

512222

Štampači

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

512232

Telefoni

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

160

UKUPNO

1.378.000

0

1.378.000

                         

 

                                                                  IZVORI FINANSIRANJA                                                                                         0

                                                                          01        Prihodi iz budžeta grada Subotice     1.378.000                                       1.378.000

                                                                                                                                                                                                                                  0

                                                                                       U K U P N O:                          1.378.000                                       1.378.000

 

 

 

 

III

 

            Naredbodavac za izvršenje planiranih rashoda i izdataka iz člana I i II Finansijskog plana Mesne zajednice „Tavankut“ je predsednik Saveta mesne zajednice.

            Za zakonsko i namensko korišćenje sredstava raspoređenih u tački I i II Finansijskog plana Mesne zajednice „Tavankut“ odgovoran je predsednik Saveta Mesne zajednice.

Izvršenje finansijskog plana iz tačke I i II vršiće se upućivanjem zahteva za prenos sredstava Sekretarijatu za opštu upravu i zajedničke poslove, uz kompletnu validnu finansijsku dokumentaciju.

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

            Shodno Rešenju o planu izvršenja budžeta i određivanje obima rashoda direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava u određenom periodu (kvote) broj IV-01/I-402-1/2015 od 05.01.2015.g. donetog od strane Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Subotice, Mesna zajednica „Tavankut“ može da vrši plaćanja u 2015. godini do visine rashoda i izdataka planiranih u budžetu i finansijskom planu, prema sledećoj dinamici:

 

Januar-mart                 do 21%

Januar-jun                    do 45%

Januar-septembar        do 70%

Januar-decembar         do 100%

 

            Izuzetno obaveze koje preuzima Mesna zajednica „Tavankut“ i plaćanje preuzetih obaveza mogu biti izuzete iz utvrđene dinamike, a na osnovu zahteva Mesne zajednice „Tavankut“ i obrazloženja kojim se opravdava nastala potreba i saglasnosti Službe za budžet i budžetsko računovodstvo.

 

 

V

 

Finansijski plan stupa na snagu narednog dana od dana donošenja, a primenjivaće se od 01.januara 2015.godine.

 

 

                                                                                                       PREDSEDNIK SKUPŠTINE MZ

                                                                                                                

                                                                                                                   JOSIP  PETREŠ