Loading...

+381 13 661-122

Grad Subotica

MZ Tavankut

Plan javnih nabavki MZ Tavankut za 2015. godinu

24.02.2015.

GRAD SUBOTICA

Mesna zajednica „TAVANKUT“                                          

SKUPŠTINA MESNE ZAJEDNICE

Broj: 4 /2  -2015

Dana: 17.01.2015.godine

Donji Tavankut

Jovana Mikića 1

Telefon: 4767-006

 

 

            Na osnovu člana 6. i člana 10. stav 2. Odluke o budžetu Grada Subotice za 2015. godinu  („Službeni list Grada Subotice“ broj 45/2014) i člana 37. stav 1. alineja 4. Statuta Mesne zajednice „Tavankut“ broj 78/1-2013 od 07.03.2013., Skupština Mesne zajednice „Tavankut“ na 29. sednici  održanoj dana 17.01.2015.godine, donela je

 

 

 

PLAN JAVNIH NABAVKI MESNE ZAJEDNICE „TAVANKUT“

ZA 2015. GODINU

 

 

                                                                                I

 

            Plan javnih nabavki Mesne zajednice „Tavankut“ za 2015.godinu iznosi ukupno 1.378.000 dinara, i sastoji se iz:

 

            -iznosa od 734.000 dinara na ime rashoda za zarade zaposlenih

            -iznosa od 403.000  dinara na ime korišćenja roba i usluga

            -iznosa od 81.000 dinara na ime sredstava ostalih donacija, dotacija i transfera

            -iznosa od 160.000 dinara na ime izdaci za osnovna sredstva.

           

 

II

 

            Rashodi iz tačke I realizovaće se direktno sa računa nalogodavca - Mesne zajednice „Tavankut“  broj 840-288645-15 po izvorima i namenama datim u tabelarnom pregledu, i to:

 

 

 

 

 

 

PROGRAM 15:

Lokalna samouprava – 0602

 

 

Programska aktivnost 0002:

Mesne zajednice - 0602-0002

 

 

Funkcija 160:

OPŠTE JAVNE USLUGE NEKVALIFIKOVANE NA DRUGOM MESTU

 

 

 

 

 

MZ „TAVANKUT”

PLAN JAVNIH NABAVKI ZA 2015. GODINU

 

Korisnik

Pozicija

Razdeo

Glava

Program.

Klasif.

Konto

Opis

Plan

2015. god.

Budžet 01

Donacije 08

Ukupno

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10(8+9)

 

 

4

03

0602-0002

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

410000

Rashodi za zaposlene

734.000

0

734.000

 

108

 

 

 

411000

Plate i dodaci i naknade zaposl.

622.000

0

622.000

 

 

 

 

 

411100

Plate i dodaci zaposlenih

622.000

0

622.000

 

 

 

 

 

411111

Plate po osnovu cene rada

622.000

0

622.000

 

145

 

 

 

412000

Soc. dopr.na teret poslodavca

112.000

0

112.000

 

 

 

 

 

412100

Doprinos za PiO

112.000

0

112.000

 

 

 

 

 

412111

Doprinos za PiO

112.000

0

112.000

 

 

 

 

 

420000

Korišćenje usluga i roba

403.000

0

403.000

 

289

 

 

 

421000

Stalni troškovi

106.000

0

106.000

 

 

 

 

 

421100

Troškovi platnog prometa

35.000

0

35.000

 

 

 

 

 

421111

Troškovi platnog prometa

35.000

0

35.000

 

 

 

 

 

421400

Troškovi komunikacija

56.000

0

56.000

 

 

 

 

 

421411

Telefon

35.000

0

35.000

 

 

 

 

 

421412

Internet

16.000

0

16.000

 

 

 

 

 

421421

Poštanski troškovi

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

421500

Troškovi osiguranja

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

421511

Osiguranje zgrada

15.000

0

15.000

 

325

 

 

 

422000

Troškovi putovanja

25.000

0

25.000

 

 

 

 

 

422300

Trošk.putov. u okv.red. rada

25.000

0

25.000

 

 

 

 

 

422321

Trošk.putov. u okv.red. rada

25.000

0

25.000

 

361

 

 

 

423000

Usluge po ugovoru

132.000

0

132.000

 

 

 

 

 

423700

Reprezentacija

80.000

0

80.000

 

 

 

 

 

423711

Reprezentacija

80.000

0

80.000

 

 

 

 

 

423900

Ostale opšte usluge

52.000

0

52.000

 

 

 

 

 

423911

Ostale opšte usluge

52.000

0

52.000

 

433

 

 

 

425000

Tekuće popravke i održavanje

20.000

0

20.000

 

 

 

 

 

425100

Tekuće popr. i održ. zgrada

10.000

0

10.000

 

 

 

 

 

425119

Ostale usl. za tekuće pop. zgrada

10.000

0

10.000

 

 

 

 

 

425200

Tekuće pop. i održavanje opreme

10.000

0

10.000

 

 

 

 

 

425229

Ost. usl. i mat. za održ.opreme

10.000

0

10.000

 

469

 

 

 

426000

Materijal

120.000

0

120.000

 

 

 

 

 

426100

Administrativni materijal

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

426111

Kancelarijski materijal

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

426400

Materijal za saobraćaj

100.000

0

100.000

 

 

 

 

 

426411

Benzin

100.000

0

100.000

 

 

 

 

 

426800

Materijal za domaćinstvo i ugost.

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

426811

Proizvodi za čišćenje

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

460000

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

505

 

 

 

465000

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

 

 

 

 

465100

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

 

 

 

 

465112

Ostale donacije, dotacije I transferi

81.000

0

81.000

 

 

 

 

 

510000

Osnovna sredstva

160.000

0

160.000

 

577

 

 

 

512000

Mašine i oprema

160.000

0

160.000

 

 

 

 

 

512211

Nameštaj

20.000

0

20.000

 

 

 

 

 

512212

Ugradna oprema

60.000

0

60.000

 

 

 

 

 

512221

Računarska oprema

60.000

0

60.000

 

 

 

 

 

512222

Štampači

15.000

0

15.000

 

 

 

 

 

512232

Telefoni

5.000

0

5.000

 

 

 

 

 

160

UKUPNO

1.378.000

0

1.378.000

                         

 

                                                                  IZVORI FINANSIRANJA                                                                                         0

                                                                          01        Prihodi iz budžeta grada Subotice     1.378.000                                       1.378.000

                                                                                                                                                                                                                                  0

                                                                                       U K U P N O:                          1.378.000                                       1.378.000

 

 

 

                                                                                

 

III

 

            Naredbodavac za izvršenje planiranih rashoda i izdataka iz člana I i II Plana javnih nabavki Mesne zajednice „Tavankut“ je predsednik Saveta mesne zajednice.

            Za zakonsko i namensko korišćenje sredstava raspoređenih u tački I i II Plana javnih nabavki Mesne zajednice „Tavankut“ odgovoran je predsednik Saveta Mesne zajednice.

Izvršenje Plana javnih nabavki iz tačke I i II vršiće se upućivanjem zahteva za prenos sredstava Sekretarijatu za opštu upravu i zajedničke poslove, uz kompletnu validnu finansijsku dokumentaciju.

 

 

 

 

IV

 

            Shodno Rešenju o planu izvršenja budžeta i određivanje obima rashoda direktnih i indirektnih korisnika budžetskih sredstava u određenom periodu (kvote) broj IV-01/I-402-1/2015 od 05.01.2015.g. donetog od strane Sekretarijata za finansije Gradske uprave grada Subotice, Mesna zajednica „Tavankut“ može da vrši plaćanja u 2015. godini do visine rashoda i izdataka planiranih u budžetu i finansijskom planu, prema sledećoj dinamici:

 

Januar-mart                 do 21%

Januar-jun                    do 45%

Januar-septembar        do 70%

Januar-decembar         do 100%

 

            Izuzetno obaveze koje preuzima Mesna zajednica „Tavankut“ i plaćanje preuzetih obaveza mogu biti izuzete iz utvrđene dinamike, a na osnovu zahteva Mesne zajednice „Tavankut“ i obrazloženja kojim se opravdava nastala potreba i saglasnosti Službe za budžet i budžetsko računovodstvo.

 

 

V

 

Plan javnih nabavki stupa na snagu narednog dana od dana donošenja, a primenjivaće se od 01.januara 2015.godine.

 

 

                                                                                                       PREDSEDNIK SKUPŠTINE MZ

                                                                                                             

                                                                                                                          JOSIP  PETREŠ