Посетите Суботицу Дубра управа
Управа за капитална улагања АП Војводине
LAP za mlade
Program razvoja sporta Grada Subotice
Mreža za razvoj Subotice
Centar znanja o međuopštinskoj saradnji
ЛОКАЛНИ АКЦИОНИ ПЛАН ЗА УНАПРЕЂЕЊ E ПОЛОЖАЈА РОМА
ROMACTED
Colourful Cooperation
OPTI-BIKE
ART NOUVEAU
IPA CBC CRO-SRB
EU Briges
EU Briges
Exchange 5
Aktuelnosti

Telenor veruje Subotici

12.06.2015.

Gradonačelnik Subotice Jene Maglai prisustvovao je svečanosti povodom otvaranja renovirane i proširene prostorije Kontakt centra Telenora u Subotici, koji se nalazi u poslovnom centru Hotela „Galerija“. Telenor Srbija je deo Telenor grupe, jednog od najvećih svetskih mobilnih operatera koji ima više od 190 miliona korisnika na 13 tržišta, 119 prodavnica u 84 grada i oko 1.000 zaposlenih. Korisnički centar u Subotici postoji dve godine i otvara prilike za regionalni razvoj.

9208_1.jpg 

Kontakt centar u Subotici iz kojeg se pružaju informacije korisnicima iz Srbije i Mađarske, proširen je dodatnim aktivnostima zaposlenih i sa tim je poboljšan kvalitet usluga. Sa proširenjem je omogućeno i okupljanje predstavnika regionalnih timova, čime se doprinosi većoj efikasnosti poslovanja. Postoji 70 radnih stanica u otvorenom prostoru, sale za sastanke i obuke, novi servisni blok i soba za relaksaciju zaposlenih.

9208_2.jpg

Izvršni direktor marketinga Telenora Mikel Nosgard је, na otvaranju, izjavio da je Kontakt centar u Subotici u protekle dve godine ostvario vrlo dobre rezultate, i da je to razlog odluke da i dalje u njega investiraju. Kapaciteti koji su prošireni rađeni su prema najvišim standardima i pružaju ugodno radno okruženje zaposlenima, rekao je Nosgard, i dodao da Subotica i Telenor imaju dugogodišnju uspešnu saradnju i da ovo ulaganje Telenora pokazuje njegovu opredeljenost prema razvoju lokalne infrastrukrure kroz nove poslove i razvoj.   

Gradonačelnik Maglai smatra da je današnje otvaranje i proširenje radnog prostora Kontakt centra veoma važan znak i poruka jedne svetske kompanije prema našem gradu da ima i vidi perspektivu da u Subotici proširuje svoje kapacitete.

- Kvalitet ljudi, radna kultura, stručno obrazovanje i geografski položaj doprinose tome da kompanije prepoznaju Suboticu kao destinaciju gde vredi ulagati. Drago mi je da su uslovi za rad na visokom nivou i da u Kontakt centru rade mladi ljudi koji mogu sebe da ostvare u poslu, da vide svoju perspektivu i tako ostaju u Subotici. Nadam se da će kompanija Telenor i ubuduće da ulaže u naš grad i sa novom investicijom otvori više desetina novih radnih mesta - naglasio je Jene Maglai.

Medija-centar i Protokol
KONTAKT CENTAR 024
Plaćanje karticama
ZAŠTITNIK GRAĐANA
ZAŠTITNIK PACIJENATA
ФОНДАЦИЈА ЗА ПОМОЋ ПРИ ЛЕЧЕЊУ ТЕШКО ОБОЛЕЛЕ ДЕЦЕ И ОМЛАДИНЕ
Дигитализација културне баштине
 Razvojni fond Vojvodine
Servisne informacije
Registracija stambenih zajednica
Ustanove kulture
Obrazovne ustavnove
Mesne zajednice
Ustanove socijalne zaštite i zdravstva
Спортски клубови
Informator
Subvencionisanje komunalnih usluga
Naručivanje dokumenata
Lokalna poreska administracija
Informator
Development Strategy
Zimski vašar – „Winterfest 2019-2020” (05.12.2019.-13.01.2020.)